Ц
Ц
Ц
A
A
A+

Оголошено конкурсний відбір юридичних осіб для організації та проведення електронних торгів арештованими активами

27-07-2020

УВАГА! ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ЗАВЕРШЕНО

 

Запрошення до співпраці щодо організації та проведення електронних торгів арештованими активами

 

З метою забезпечення можливості виконання АРМА функції реалізації активів оголошується конкурсний відбір юридичних осіб для організації та проведення електронних торгів арештованими активами.

1. Для участі у відповідному відборі необхідно надати АРМА:

1.1. заяву про згоду взяти участь у відборі юридичних осіб, які можуть надавати послуги з організації та проведення нових електронних торгів арештованими активами (додається);

1.2. інформацію про відповідність юридичної особи, яка надаватиме послуги з організації та проведення електронних торгів арештованими активами, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку реалізації арештованих активів на електронних торгах» від 27.09.2017 № 719 (додається).

1.3. інформацію про юридичну особу у довільній формі (зокрема, у вигляді презентації, в якій зазначається основна діяльність компанії, головні здобутки та досягнення, переваги на відповідних ринках та іншу інформацію).

2. Зазначена у п. 1 інформація, документи, матеріали та відомості, на паперових носіях інформації, в прошитому та пронумерованому вигляді, подаються до закінчення строку подачі документів, встановленого в оголошенні про проведення конкурсного відбору управителів, двома способами:

2.1. Через скриньку «Для кореспонденції» АРМА, що розташована в будівлі центрального апарату АРМА за адресою: вул. Б. Грінченка, 1, м. Київ.

2.2. Засобами поштового зв'язку листом з описом, на поштову адресу: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1. У такому випадку, з метою повідомлення АРМА про факт подання документів засобами поштового зв’язку, копії заяви, зазначеної в п.1.1., та опису вкладення листа (з відміткою поштового відділення), виготовлені шляхом сканування, надсилаються в АРМА на електронну адресу: info@arma.gov.ua. Копії зазначених документів надсилаються з обов’язковим використанням кваліфікованого електронного підпису.

3. Документи, що надійшли після закінчення строку їх подачі не враховуються при конкурсному відборі, крім випадку коли копії заяви, зазначеної в п.1.1., та опису вкладення листа (з відміткою поштового відділення) надійшли на електронну адресу АРМА до закінчення строку подачі документів, встановленого в оголошенні про проведення конкурсного відбору управителів.

4. Тендерний комітет з питань управління активами розглядає лише документи, матеріали та відомості, на паперових носіях інформації, в прошитому та пронумерованому вигляді.

УВАГА! Зазначену інформацію, документи, матеріали та відомості необхідно подати до АРМА не пізніше 15:45 год. 31 липня 2020 року включно

Звертаємо увагу на необхідність забезпечення достовірності, повноти та якості інформації, документів, матеріалів та відомостей, які будуть надсилатися для участі у конкурсі.