Ц
Ц
Ц
A
A
A+

ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ У СФЕРІ ВИЯВЛЕННЯ ТА РОЗШУКУ АКТИВІВ

З метою підвищення ефективності діяльності у сфері виявлення та розшуку активів та подолання існуючих викликів АРМА проведена робота за такими ключовими напрямами діяльності:

  1. Здійснення фінансового аналізу:

- розробка типових алгоритмів виявлення та розшуку активів з використанням фінансового аналізу;                 

- впровадження новітніх технологій, автоматичних засобів збору й обробки даних;                                                                   

- підвищення кваліфікації персоналу у сфері аудиту та фінансового аналізу;                                                                                   

- надання висновків спеціалістів на запити правоохоронних органів.

   

    2. Міжнародна взаємодія:

- інтеграція АРМА до міжнародної правоохоронної системи;

- налагодження сталих каналів зв’язку;

- підвищення ефективності обміну інформацією;

- індивідуалізація підходу до взаємодії з кожним із партнерів з врахуванням особливостей законодавства та функціонування правоохоронної системи, доступу до інформації.

 

    3. Взаємодія з правоохоронними органами:

- інтеграція в систему правоохоронних органів;

- підвищення рівня комунікації та довіри;

- створення умов для проведення спільних розслідувань;

- підвищення швидкості та ефективності фінансового розслідування.

 

      4. Збір інформації з відкритих джерел:

- розробка нових методів пошуку та відбору даних в глобальній мережі Інтернет;

- покращення існуючих та впровадження нових інструментів автоматизованого збору відомостей із загальнодоступних джерел;

- створення сучасного додаткового інструменту аналізу інформації про активи з відкритих даних.

 

     5. Інформатизація, автоматизація й оптимізація функції виявлення та розшуку активів з метою зменшення фінансових витрат на виконання звернень:

- запровадження системи електронних звернень в цілях виявлення і розшуку активів для працівників правоохоронних органів з автентифікацією та авторизацією користувачів;

- оптимізація та автоматизація роботи із реєстрами, базами даних, аналітичним забезпеченням;

- підвищення швидкості обміну-передачі даних між суб’єктами взаємодії.

 

      6. Оптимізація, автоматизація та розширення джерел та переліку інформації:

- розширення каналів доступу до офіційної інформації;

- підключення до реєстрів та баз даних приватних суб’єктів господарювання, недержавних установ, організацій, торгових майданчиків тощо;

- розширення мережі каналів інформації з іноземних юрисдикцій;

- диверсифікація та систематизація усього масиву офіційної, відкритої та архівної інформації.