Строк: прийом документів триває з 24.09.2019 до 08.10.2019, включно.
Подача документів: документи для участі у конкурсі подаються: (1) у сканованому вигляді; (2) на електронну адресу АРМА: info@arma.gov.ua; (3) з обов’язковим використанням електронного цифрового підпису.
УВАГА! Подання документів у паперовій формі до канцелярії АРМА не передбачено.
Договір: управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» (далі – Закон).
Учасники конкурсу: управителем арештованих активів може бути лише юридична особа або фізична особа-підприємець, метою діяльності яких є отримання прибутку.
Актив |
нерухоме майно за адресою: м. Херсон, вул. Тираспольська,1: - приміщення 115, загальна площа (кв.м.): 63,4; - приміщення 230, загальна площа (кв.м.): 99,7; - нежитлові приміщення інженерного корпусу, об’єкт житлової нерухомості, загальна площа (кв.м): 3953,4, приміщення №101, №107-110, №113, №116 –загальною площею 113,6 кв.м, №301-361 – загальною площею – 1144,8 кв.м, №401-436 – загальною площею 1176,1 кв.м, №501-527 – загальною площею 1179,4 кв.м, приміщення загального користування – сходові клітини №І, ІІ, ІІІ, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX – площею 339,5 кв.м.; нежитлові приміщення інженерного корпусу, загальна площа (кв.м): 1074,5, приміщення другого поверху №201-229, №231-246 загальною площею – 1074,5 кв.м., сходи №№ V, VI, VII, VIII – площею 67,8 кв.м – загального користування. |
Підстава управління |
ухвала Херсонського міського суду Херсонської області від 12.07.2019 у справі №766/10262/19-к |
Кримінальне провадження |
№ 12019230000000183 від 22.05.2019 |
Порядок передачі в управління |
визначено статтями 1, 9, 10, 19-24 Закону та статтею 100 Кримінального процесуального кодексу України |
УВАГА! Кожен учасник відбору може отримати деталізовану інформацію щодо активів, до завершення терміну подання документів, звернувшись з листом на електронну адресу АРМА: info@arma.gov.ua.
Особа, яка звертається, обов’язково має використовувати електронний цифровий підпис.
Документи: усім, хто бажає взяти участь у конкурсному відборі, необхідно надати:
- Заяву про згоду взяти участь у відборі осіб, які можуть надавати послуги управління арештованими активами, у формі за зразком;
- Програму управління активами, в якій мають бути обов’язково відображені: (1) заходи з управління активами; (2) джерела отримання та прогнозований розмір доходів від управління активами; (3) орієнтовний розрахунок витрат управителя у зв’язку із управлінням активами; (4) бажаний розмір плати (винагороди) управителя у відсотках від доходів від використання активів; (5) можливий прогнозований розмір надходжень від управління активами до Державного бюджету України, у формі за зразком;
- Інформацію та відомості про відповідність кваліфікаційним критеріям, у формі за зразком;
- документи про відповідність кваліфікаційним критеріям, у формі за зразком.
УВАГА! Зі зразками форм, про які згадується вище, можна ознайомитись завітавши на офіційний сайт АРМА: www.arma.gov.ua, на якому звернутися до розділу «Діяльність», в якому перейти до підрозділу «Публічні закупівлі», де міститься вкладка «Зразки форм».
УВАГА! Додатково наголошуємо на тому, що важливе, ключове значення для конкурсного відбору має подання повної, якісної, всебічно аргументованої Програми управління активами, оскільки відбір управителів АРМА – це конкуренція не цінових пропозицій, а саме змісту програм управління.
OTHER MATERIALS
25-11-2024 News