Оголошено конкурсний відбір управителів активом:
Назва активу: корпоративні права, рухоме та нерухоме майно ПП "МП Сантехмонтаж" у Волинській області.
Характеристика активу: корпоративні права, рухоме та нерухоме майно ПП "МП Сантехмонтаж" у Волинській області.
- екскаватор-навантажувач VOLVO BL71, н.з. 23983АС, 2007 р.в.;
- коток дорожній ZOOMLION YZC12, н.з. 24471АС, 2010 р.в.;
- автогрейдер PY180G, н.з. 07808АС, 2010 р.в.;
- асфальтоукладач ABG TITAN 3870, н.з. 25978АС, 2005 р.в.;
- коток дорожній CATERPILLAR CB-114, н.з. 25979АС, 2005 р.в.;
- міні-навантажувач WACKER NEUSON 901 SP, н.з. 25980 АС, 2010 р.в.;
- навантажувач фронтальний YTO ZL50F, н.з. 24477АС, 2006 р.в.;
- коток VOLVO SD- 77DXTF, н.з. 26177АС, 2005 р.в.;
- вантажний автомобіль ЗИЛ 130, н.з. АС5349СА, 1984 р.в.;
- напівпричіп Mega MNW, н.з. АС4768ХТ, 2010 р.в.;
- вантажопасажирський автомобіль Mercedes-Benz Sprinter, н.з. АС1985ВС, 2004 р.в. вказаний транспортний засіб фактично відсуьній – переданий до Володимир-Волинського територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
- автокран 10-20т МАЗ 63031, н.з. АС3940ВВ, 2006 р.в.;
- вантажний автомобіль Mercedes-Benz Sprinter 413 CDI, н.з. АС1301ВМ, 2003 р.в.;
Опис активу: корпоративні права, рухоме та нерухоме майно ПП "МП Сантехмонтаж" у Волинській області, згідно з ПЕРЕЛІКОМ.
Підстава передачі Активу в АРМА: ухвала слідчого судді Луцького міськрайонного суду Волинської області від 30.08.2022 у справі №161/11627/22, провадження №1-кс/161/4827/22.
Потенційними управителями можуть бути: юридичні особи або фізична особа-підприємець зареєстровані в установленому законодавством порядку, метою діяльності яких є отримання прибутку.
Попередні кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників конкурсу
УВАГА! Кожен учасник відбору може отримати деталізовану інформацію щодо активів, до завершення терміну подання документів, звернувшись з листом на електронну адресу АРМА: info@arma.gov.ua (при зверненні слід обов'язково використовувати електронний цифровий підпис) або за тел. (044) 290-08-52.
Потенційними управителями може бути подана інформація про очікувані щомісячні надходження до державного бюджету, про очікувані розміри винагороди управителя у вигляді процентів з доходів від управління та програма управління активами (зразок), яка відповідає засадам ефективності управління із можливістю внесення зауважень до попередніх кваліфікаційних критеріїв, умов технічної специфікації та інших вимог щодо управління активами.
Інформація про очікувані результати з управління активами подається у вигляді електронного документу (зразок)з накладанням кваліфікованого електронного підпису на офіційну електронну адресу АРМА info@arma.gov.ua до 15:00 25.01.2025 року.
УВАГА! Програма управління обов’язково повинна містити інформацію потенційного управителя щодо гарантованого доходу від управління з урахуванням чинників, які можуть впливати на суму надходжень до Державного бюджету України за звітний місяць, яку Учасник готовий сплачувати за рахунок власних грошових коштів, у разі неможливості забезпечення очікуваного розміру доходів.
Подання потенційними управителями документів в рамках попередніх консультацій будуть використовуватися АРМА під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Проведення АРМА попередніх консультацій не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації та не тягне за собою виникнення зобов‘язань з боку АРМА щодо переваг учасникам ринку, що брали участь в консультаціях, при проведенні конкурсу по відбору управителів активів у відповідності до законодавства про публічні закупівлі.
Конкурсний відбір юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців, які можуть здійснювати управління активами проводиться у відповідності до законодавства про публічні закупівлі, вид закупівлі - відкриті торги.
УВАГА! Наголошуємо на тому, що процедуру відбору управителів буде проведено у відповідності до вимог, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», шляхом використання електронної системи закупівель та затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, та інших вимог чинного законодавства.
З переможцем конкурсу, проведеного у відповідності до вимог передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», укладається ДОГОВІР, на підставі якого здійснюється управління активом. Договір укладається відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».