Ц
Ц
Ц
A
A
A+

Пошук управителя: домоволодіння у Київській області

25-02-2020

УВАГА! ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ЗАВЕРШЕНО

 

Строк: прийом документів триває з 25.02.2020 до 10.03.2020, включно.

Подача документів: документи для участі у конкурсі подаються: (1) у сканованому вигляді; (2) на електронну адресу АРМА: info@arma.gov.ua; (3) з обов’язковим використанням електронного цифрового підпису.

УВАГА! Подання документів у паперовій формі до канцелярії АРМА не передбачено.

Договір: управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».

Учасники конкурсу: управителем арештованих активів може бути лише юридична особа або фізична особа-підприємець, метою діяльності яких є отримання прибутку.

Актив

домоволодіння за адресою: Київська обл., Васильківський район, с. Хлепча,         вул. Батюка, 6 (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна 29703716)

Підстава управління

ухвала Київського апеляційного суду від 08.08.2019  у справі                            № 11-сс/824/3662/2019

Кримінальне провадження                                             

№ 42014000000001764 від 31.12.2014

Порядок передачі в управління

визначено статтями 1, 9, 10, 19-24 Закону та статтею 100 Кримінального процесуального кодексу України

УВАГА! Кожен учасник відбору може отримати деталізовану інформацію щодо активів, до завершення терміну подання документів, звернувшись з листом на електронну адресу АРМА: info@arma.gov.ua.

Особа, яка звертається, обов’язково має використовувати електронний цифровий підпис.

Документи: усім, хто бажає взяти участь у конкурсному відборі, необхідно надати:

  1. Заяву про згоду взяти участь у відборі осіб, які можуть надавати послуги управління арештованими активами, у формі за зразком;
  2. Програму управління активами, в якій мають бути обов’язково відображені: (1) заходи з управління активами; (2) джерела отримання та прогнозований розмір доходів від управління активами; (3) орієнтовний розрахунок витрат управителя у зв’язку із управлінням активами; (4) бажаний розмір плати (винагороди) управителя у відсотках від доходів від використання активів; (5) можливий прогнозований розмір надходжень від управління активами до Державного бюджету України, у формі за зразком;
  3. Інформацію та відомості про відповідність кваліфікаційним критеріям, у формі за зразком;
  4. документи про відповідність кваліфікаційним критеріям, у формі за зразком.

УВАГА! Зі зразками форм, про які згадується вище, можна ознайомитись на офіційному сайті АРМА: www.arma.gov.ua, на якому звернутися до розділу «Діяльність», в якому перейти до підрозділу «Публічні закупівлі», де міститься вкладка «Зразки форм».

УВАГА! Додатково наголошуємо на тому, що важливе, ключове значення для конкурсного відбору має подання повної, якісної, всебічно аргументованої Програми управління активами, оскільки відбір управителів АРМА – це конкуренція не цінових пропозицій, а саме змісту програм управління.