Ц
Ц
Ц
A
A
A+

АРМА запровадило нові умови конкурсного відбору управителів

09-04-2020

Для вдосконалення процедури відбору управителів арештованими активами та підвищення ефективності управління АРМА запроваджує нові правила подачі документів на участь у відборі.

  1. Подача документів у паперовій формі

Для спрощення процесу надсилання документів АРМА змінює порядок їх подачі. Відтепер документи слід надсилати лише на паперових носіях, у прошитому та пронумерованому вигляді (як для суду). Для цього можна скористатися двома каналами: 1) скринькою «Для кореспонденції» АРМА, що розташована в будівлі центрального апарату Агентства; 2) засобами поштового зв'язку листом з описом, на поштову адресу АРМА.

Детальні вимоги до порядку подачі, а також нові зразки документів можна знайти на офіційному вебсайті АРМА у розділі «Публічні закупівлі».

  1. Факультативні (рекомендаційні) вимоги до учасників конкурсу

Обов’язковість подачі учасниками певної інформації, наприклад про підтвердження позитивної репутації або переваг на ринку, час від часу призводила до ситуації, коли такі дані надходили тільки від одного учасника, і конкурс було неможливо проводити попри наявність інших учасників без вказаних документів.

Для того, щоб розблокувати можливість обрання кращої компанії в таких умовах, АРМА надає окремим вимогам до учасників конкурсу статус  факультативних. Насамперед, це подача документів, які підтверджують наявність досвіду управління відповідними активами, позитивну ділову репутацію та позитивний фінансовий результат компанії. Надання такої інформації не є обов’язковим, але може бути перевагою при відборі. Йдеться в тому числі про інформацію щодо основної діяльності компанії, її здобутки та переваги на конкретному ринку, рекомендаційні листи, які підтверджують досвід і ділову репутацію, виписки по банківським рахункам тощо. Надання пріоритету суб’єктам з такими документами мотивуватиме учасників відбору надавати додаткові відомості на підтвердження своєї фінансової та репутаційної спроможності.

  1. Гарантована сума надходжень до бюджету, в тому числі за рахунок управителя

Ще одним важливим нововведенням є зазначення у програмі управління активами суми надходжень до держбюджету за місяць, яку учасник готовий сплачувати із власних коштів, якщо забезпечення вказаного ним очікуваного доходу виявиться неможливим з тих чи інших причин. З одного боку, це не є обов’язковим, однак вказування порівняно більшої суми в цьому пункті програми може розцінюватися як конкурентна перевага учасника, свідчитиме про його надійність та дозволить гарантувати наповнення бюджету доходом від управління в умовах зміни кон’юнктури на ринку.

Сьогодні АРМА оголошує конкурси з відбору управителів на десятки активів, серед яких залізничні напіввагони, виробничі майнові комплекси, елеватор, супермаркет, акції, житлова та інша нерухомість. Управителі на ці активи обиратимуться вже за новими правилами, тож закликаємо представників бізнесу детально ознайомитися з усіма переліченими нововведеннями.