Ц
Ц
Ц
A
A
A+

Шукаємо управителя нежитловими приміщеннями у місті Одеса

18-09-2019

Строк: прийом документів триває з 18.09.2019 до 03.10.2019, включно.

Подача документів: документи для участі у конкурсі подаються: (1) у сканованому вигляді; (2) на електронну адресу АРМА: info@arma.gov.ua; (3) з обов’язковим використанням електронного цифрового підпису.

УВАГА! Подання документів у паперовій формі до канцелярії АРМА не передбачено.

Договір: управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» (далі – Закон).

Учасники конкурсу: управителем арештованих активів може бути лише юридична особа або фізична особа-підприємець, метою діяльності яких є отримання прибутку.

Актив

Нежитлові приміщення, за адресою: Одеська обл., м. Одеса, проспект Шевченка, будинок 2-А, приміщення 101, реєстраційний номер: 389337251101

Підстава управління

Ухвала Шевченківського районного суду м. Києва від 20.09.2018 у справі
№ 761/35902/18

Кримінальне провадження                                             

№ 22014000000000081 від 18.03.2014

Порядок передачі в управління

визначено статтями 1, 9, 10, 19-24 Закону та статтею 100 Кримінального процесуального кодексу України

УВАГА! Кожен учасник відбору може отримати деталізовану інформацію щодо активів, до завершення терміну подання документів, звернувшись з листом на електронну адресу АРМА: info@arma.gov.ua.

Особа, яка звертається, обов’язково має використовувати електронний цифровий підпис.

Документи: усім, хто бажає взяти участь у конкурсному відборі, необхідно надати:

  1. Заяву про згоду взяти участь у відборі осіб, які можуть надавати послуги управління арештованими активами, у формі за зразком;
  2. Програму управління активами, в якій мають бути обов’язково відображені: (1) заходи з управління активами; (2) джерела отримання та прогнозований розмір доходів від управління активами; (3) орієнтовний розрахунок витрат управителя у зв’язку із управлінням активами; (4) бажаний розмір плати (винагороди) управителя у відсотках від доходів від використання активів; (5) можливий прогнозований розмір надходжень від управління активами до Державного бюджету України, у формі за зразком;
  3. Інформацію та відомості про відповідність кваліфікаційним критеріям, у формі за зразком;
  4. документи про відповідність кваліфікаційним критеріям, у формі за зразком.

УВАГА! Зі зразками форм, про які згадується вище, можна ознайомитись завітавши на офіційний сайт АРМА: www.arma.gov.ua, на якому звернутися до розділу «Діяльність», в якому перейти до підрозділу «Публічні закупівлі», де міститься вкладка «Зразки форм».

УВАГА! Додатково наголошуємо на тому, що важливе, ключове значення для конкурсного відбору має подання повної, якісної, всебічно аргументованої Програми управління активами, оскільки відбір управителів АРМА – це конкуренція не цінових пропозицій, а саме змісту програм управління.