Ц
Ц
Ц
A
A
A+

Шукаємо управителя рухомим майном у Херсонській області

Строк: прийом документів триває з 01.10.2019 до 15.10.2019, включно.

Подача документів: документи для участі у конкурсі подаються: (1) у сканованому вигляді; (2) на електронну адресу АРМА: info@arma.gov.ua; (3) з обов’язковим використанням електронного цифрового підпису.

УВАГА! Подання документів у паперовій формі до канцелярії АРМА не передбачено.

Договір: управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» (далі – Закон).

Учасники конкурсу: управителем арештованих активів може бути лише юридична особа або фізична особа-підприємець, метою діяльності яких є отримання прибутку.

 Актив

Рухоме майно Херсонського нафтоперевалочного комплексу (додається)

Підстава управління

слідчого судді Київського районного суду м. Одеси від 10.09.2019 року у справі № 520/7624/18

Кримінальне провадження

№ 12014160020000076 від 24.02.2014 року

Порядок передачі в управління

визначено статтями 1, 9, 10, 19-24 Закону та статтею 100 Кримінального процесуального кодексу України

 УВАГА! Кожен учасник відбору може отримати деталізовану інформацію щодо активів, до завершення терміну подання документів, звернувшись з листом на електронну адресу АРМА: info@arma.gov.ua.

Особа, яка звертається, обов’язково має використовувати електронний цифровий підпис.

Документи: усім, хто бажає взяти участь у конкурсному відборі, необхідно надати:

  1. Заяву про згоду взяти участь у відборі осіб, які можуть надавати послуги управління арештованими активами, у формі за зразком;
  2. Програму управління активами, в якій мають бути обов’язково відображені: (1) заходи з управління активами; (2) джерела отримання та прогнозований розмір доходів від управління активами; (3) орієнтовний розрахунок витрат управителя у зв’язку із управлінням активами; (4) бажаний розмір плати (винагороди) управителя у відсотках від доходів від використання активів; (5) можливий прогнозований розмір надходжень від управління активами до Державного бюджету України, у формі за зразком;
  3. Інформацію та відомості про відповідність кваліфікаційним критеріям, у формі за зразком;
  4. документи про відповідність кваліфікаційним критеріям, у формі за зразком.

УВАГА! Зі зразками форм, про які згадується вище, можна ознайомитись завітавши на офіційний сайт АРМА: www.arma.gov.ua, на якому звернутися до розділу «Діяльність», в якому перейти до підрозділу «Публічні закупівлі», де міститься вкладка «Зразки форм».

УВАГА! Додатково наголошуємо на тому, що важливе, ключове значення для конкурсного відбору має подання повної, якісної, всебічно аргументованої Програми управління активами, оскільки відбір управителів АРМА – це конкуренція не цінових пропозицій, а саме змісту програм управління.