Кандидати для участі в конкурсі
Основна мета та завдання ГО «Центр суспільної ініціативи Україна – Європа», яку я сьогодні представляю, є складною та непростою, і її досягнення можливе лише за умови об’єднання свідомих громадян, що прагнуть жити в демократичному, справедливому громадянському суспільстві, яке можливо побудувати за рахунок чесного відношення до громадян України та до себе. Громадська Організація має намір отримати членство у Громадській Раді АРМА з метою сприяння врахування Національним агентством громадської думки під час формування та реалізації державної політики у сфері діяльності Національного агентства. При виконанні своїх обов’язків у Громадської Ради зобов’язується:
- здійснювати громадський контроль за врахуванням Національним агентством пропозицій та зауважень громадськості, забезпечення ним прозорості та відкритості своєї діяльності, доступу до публічної інформації, яка знаходиться у його володінні, а також дотриманням ним нормативно-правових актів, спрямованих на запобігання та протидію корупції;
- проводити відповідно до законодавства громадську експертизу діяльності Національного агентства та громадську антикорупційну експертизу нормативно-правових актів та проектів нормативно-правових актів, які розробляє Національне агентство та стосується його діяльності, а також іншу роботу відповідно до діючого законодавства України та Положення про Громадську раду при Національному агентстві України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
- реалізація свого конституційного права на участь в управлінні державними справами;
- прийняття участі у вирішенні питань, які мають важливе суспільне значення;
- сприяння взаємодії громадськості та Національного агентства.
- через механізми Громадської ради при Національному агентстві України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів здійснювати громадський контроль за дотриманням органами влади, державними органами, іншими суб’єктами владних повноважень прав та свобод людини і громадянина, вимог чинного законодавства та міжнародних договорів (угод), ратифікованих Україною з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
- сприяти формуванню і вираженню свідомості громадян у правовій сфері з питань, пов’язаних з діяльністю Національного агентства при вирішенні завдань віднесених до його компетенції;
- приймати участь у порядку визначеному законодавством у розробленні проектів нормативно-правових актів, що видаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування і стосуються питань діяльності Громадської ради при Національному агентстві України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
- сприяти розвитку міжнародної співпраці, європейської інтеграції у сфері права з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Я розумію всю необхідність функціонування Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Я вважаю, що мій багаторічний досвід керівної роботи у сфері діяльності недержавних служб безпеки, з безпеки та правових питань на підприємстві державного сектору економіки, адвокатської діяльності та активної всебічної громадської діяльності, в тому числі і в складі Громадської ради при АРМА, буде корисним як в діяльності спеціального центрального органу виконавчої влади, що здійснює діяльність з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, так і для громадськості.
Завдяки багаторічному правоохоронному, юридичному, викладацькому та науковому стажу роботи, мої професійні здібності, необхідні знання та міжнародний досвід, можуть стати в нагоді на шляху удосконалення форм та методів взаємодії державних органів влади у т.ч. і правоохоронних органів, обміну міжнародним досвідом у сфері інтересів АРМА, сприяння поглибленню участі інститутів громадянського суспільства у роботі органів державної влади, сприяння підвищенню професійного рівня працівників АРМА.
Професійна діяльність дозволяє допомогти АРМА в частині діяльності розшуку активів. Розуміючи за останні роки кількість прийнятих рішень щодо реформування правоохоронної сфери, кількість створення нових органів та розширення функціоналу, вдається розумним використати вже перевірені досвідом механізми, які треба імплементувати найкращим чином. І взагалі то не проблема АРМА що останні роки активи розшукані, заарештовані, передані в управління а вироків суду нема і не зрозуміло чи то повертати їх чи роками управляти.
Громадська діяльність виникла на тлі проблематики у Коцюбинському. Це місце, де багато років триває боротьба навколо Білічанського лісу. То арештують ділянки, то знімають арешти. Завдання локальне мати розуміння щодо управління саме такими активами як земельні ділянки, завдання глобальне – зберігати ще інтерес громади в рішеннях прийнятих навколо активів, які є частиною громади.
Тому гадаю наш досвід в інформаційній боротьбі з агресором стане в нагоді співробітникам АРМА в умовах системного протистояння з агентами впливу та громадської думки міжнародного рівня на публічному рівні.
Дата отримання документів: 23.12.2021
По-перше у всіх, чиє майно арештоване і передається в управління, або розшукується є діти і малолітні діти зокрема і треба розуміти чи враховані їх інтереси, бо діти не відповідають за рішення батьків, але зазвичай страждають від них. По-друге, протягом останніх років неодноразово підіймалося питання майбутнього комплексу Межигір’я. Є припущення, що з цього активу може вийти гарний дитячий центр. Досвід дозволяє розуміти і місце АРМА у системі органів державної влади і державні механізми, які працюють і законодавче поле, яке регулює діяльність АРМА.
На сьогоднішній день наша організація, в рамках розбудови співробітництва з органами державної влади, має наміри отримати членство у складі Громадської Ради при Національному агентстві з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, з метою забезпечення участі громадськості у реалізації державної політики з питань запобігання та протидії корупції, сприяння практичному здійсненню міжнародних, державних, регіональних та місцевих програм, спрямованих на профілактику корупції на всіх рівнях та у всіх сферах суспільного життя, а також налагодження ефективної взаємодії зазначеного органу з громадськістю.
У разі включення мене до складу зазначеної Ради готовий одразу приступити до виконання обов’язків її члена.
Робота в правоохоронних та контролюючих органах дала великий досвід у боротьби з корупцією та проведення розшукових дій.
Моя мрія жити в країні в якій не буде потреби в існуванні Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, а ми будемо жити в країні в якій усі громадянині дотримуються Законодавства України та міжнародних нор. А про термін злочин розповідали лише в школі на предметі історія, як про те що це було колись.
Маючи досвід роботи в консультативно-дорадчих органах при органах виконавчої влади маю розуміння щодо діяльності таких органів, їх необхідності, ефективності; розумію специфіку взаємодії громадськості та влади.
Готовий сприяти всіма можливими легальними та правовими способами для викорінення будь-яких, навіть найменших чи потенційних, проявів з метою розвитку та піднесення економіки нашої держави. Вважаю, що в демократичній та правовій державі громадськість має бути дійсно ключовим елементом, а органи влади зобов’язані враховувати інтереси громади.
Також, варто відмітити, що сам неодноразово стикався з нечесними на руку чиновниками, які користуючись своїм службовим становищем різними способами: бездіяльністю, лобіюванням інтересів третіх осіб чи своїх власних, перевищення службових обов’язків, нехтували інтересами громади чи правами та свободами людини й громадянина. Я вважаю, що саме існування такого органу як громадська рада може забезпечити громадський контроль за діяльністю чиновників, аби ті, не забували чиї інтереси варто ставити на перше місце. І саме громадська рада, яка складається з громадських активістів, які як ніхто інший турбуються за праве діло, обов’язково має складатися з активістів, котрі дійсно готові боротися за світле майбутнє нашого регіону!
Разом з цим, все більше здійснюється атак і диверсій на антикорупційну інфраструктуру. Загальновідомі приклади сумнівних рішень національних судів, небезпечних ініціатив депутатського корпусу. Вибори Ради є дуже великим ризиком того, щоб недоброчесні агенти не здійснювали вплив на антикорупційний орган. І саме тому суспільство повинно здійснювати активний супротив будь-якому згубному зовнішньому впливу шляхом виборів гідних кандидатів.
Будучи за фахом політологом, а за другою освітою юристом-міжнародником, з 2015 року почала опікуватися питанням легалізації іноземних добровольців. Щороку спектр проблем, з якими стикаються громадяни інших країн, які захищали/захищають Україну на Сході, розширюється.
У 2017 році громадськість обурило цинічне розбазарювання коштів ветеранських організацій. Я не змогла спостерігати за перебігом цих подій осторонь, тому взяла активну участь у проведенні аудиту по витрачанню коштів державного бюджету на підтримку/фінансування ветеранських громадських організацій. З 2020 року я займаю посаду Голови Громадської Ради при АРМА, за цей час проведений на посаді Голови Громадської Ради при АРМА було запущено багато ініціатив, щодо змін до законодавства та в цілому по діяльності АРМА. Тож вважаю, що мій досвід на посаді Голови Громадської Ради при АРМА буде корисний під час роботи Громадської ради при Національному агентстві України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
- сприяти формуванню і вираженню свідомості громадян у правовій сфері з питань, пов’язаних з діяльністю Національного агентства при вирішенні завдань віднесених до його компетенції;
- сприяти відновлення довіри до виконавчої та судової влади в Україні та вкласти свій внесок для виправлення ситуації з середини та реформування систем з середини.
Разом з цим, все більше здійснюється атак і диверсій на антикорупційну інфраструктуру. Загальновідомі приклади сумнівних рішень національних судів, небезпечних ініціатив депутатського корпусу. Вибори Ради є дуже великим ризиком того, щоб недоброчесні агенти не здійснювали вплив на антикорупційний орган. Я бачу свою роль і місію як потенційного члена Ради в здійсненні неупередженого, об’єктивного моніторингу діяльності АРМА, сприяння взаємодії АРМА з громадськими об’єднаннями, іншими інститутами громадянського суспільства з питань, пов’язаних з діяльністю Бюро економічної безпеки; , а тому я готовий присвятити свій час, зусилля, компетенцію для суспільної користі.
За період моєї громадської діяльності, мною напрацьовані зв’язки з представниками різних сфер бізнесу не тільки в межах Києва, а й по всій Україні. Вважаю, що мій досвід та досвід членів ГО «Захист інвесторів» допоможуть в розв’язанні спірних питань, що виникатимуть під час діяльності громадської ради.
- наявність власного досвіду боротьбі з корупцією та бажання забезпечити відкриту та прозору діяльність Національного агентства;
- максимально використовуючи конституційне права громадян на участь в управлінні державними справами, забезпечувати подальший розвиток боротьби з корупцією при реалізації Національним агентством своїх функцій;
- в межах компетенції Громадської ради при Національному агентстві сприяти підбору кадрів при засіданнях конкурсної комісії на заміщення вакантних посад державних службовців з метою формування апарату Національного агентства професійними та гідними кадрами;
- забезпечувати, враховуючи відповідні повноваження Громадської ради, подальший цивілізований, демократичний та законний шлях розвитку діяльності Національного агентства через чесні та прозорі процедури реалізації активів, публічне оприлюднення інформації щодо максимально ефективного продажу даних активів, сприяння врахуванню Національним агентством громадської думки під час формування та реалізації державної політики у його сфері.
За період моєї громадської діяльності, мною напрацьовані зв’язки з представниками різних сфер бізнесу не тільки в межах Києва, а й по всій Україні. Вважаю, що мій досвід та досвід членів ГО «Стоп Нелегал» допоможуть в розв’язанні спірних питань, що виникатимуть під час діяльності громадської ради.
Будучи сповненим патріотичними почуттями, мені було вкрай прикро усвідомлювати існування в нашій державі системних проблем з корупцією, на яку і тоді, і зараз неодноразово вказують Україні її міжнародні партнери. Протягом 2014-2019 рр. за допомогою лояльних ЗМІ, партнерів та завдяки небайдужій громадськості, активістами нашої організації, разом із її широкою волонтерською і гуманітарною діяльністю, вдалося викрити і винести на суд громадськості окремих осіб, що було ймовірно задіяні у корупційних оборутках в м. Києві. Проте, цій діяльності бракувало комплексності та системності.
У цьому зв’язку мною було ініційовано та впроваджено громадську ініціативу «Народний контроль» у рамках проголошеного в квітні 2019 р. Громадського руху «Зелена хвиля» з втілення положень програми новообраного Президента України в м. Києві, за якою було передбачено регулярну звітність представників виконавчої і законодавчої гілок влади м. Києва перед громадою міста та викриття корупційних схем та корупціогенних загроз за участю столичних посадовців. Одночасно проведено моніторингову роботу в профільному комітеті Громадської ради при Київській міській державній адміністрації, до якої я вхожу, з проведення комплексного аудиту всіх сфер її діяльності протягом останніх років на предмет викриття можливих корупційних схем.
Одним з важливих аспектів моніторингової місії з протидії корупції я вбачаю системне простежування грошових потоків та їх кінцевих «бенефіциарів» у владних колах. Саме тому своє членство у Громадські раді при АРМА я вважаю слушною можливістю вдосконалення імплементації громадської ініціативи «Народний контроль» у м. Києві, покращення взаємодії зі слідчими органами та отримання досвіду громадської протидії корупційним проявам в інших містах та регіонах України.
Вважаю, що моя діяльність в складі Громадської ради буде корисною та ефективною.На сьогоднішній день наша організація, в рамках розбудови співробітництва з органами державної влади, має наміри отримати членство у складі Громадської Ради при Національному агентстві з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, з метою забезпечення участі громадськості у реалізації державної політики з питань запобігання та протидії корупції, сприяння практичному здійсненню міжнародних, державних, регіональних та місцевих програм, спрямованих та профілактику корупції на всіх рівнях та у всіх сферах суспільного життя, а також налагодження ефективної взаємодії зазначеного органу з громадськістю.
У разі включення мене до складу зазначеної Ради готовий одразу приступити до виконання обов’язків її члена.
Також, варто відмітити, що сам неодноразово стикався з нечесними на руку чиновниками, які користуючись своїм службовим становищем різними способами: бездіяльністю, лобіювання інтересів третіх осіб чи своїх власних, перевищення службових обов’язків, нехтували інтересами громади чи правами та свободами людини й громадянина. Я вважаю, що саме існування такого органу як громадська рада може забезпечити громадський контроль за діяльністю чиновників, аби ті, не забували чиї інтереси варто ставити на перше місце. І саме громадська рада, яка складається з громадських активістів, які як ніхто інший турбуються за праве діло, обов’язково має складатися з активістів, котрі дійсно готові боротися за світле майбутнє нашого регіону!
Маю віру та надію в те, що в ході діяльності новообраної Громадської ради при АРМА, мені разом із членами ради, вдасться реалізувати поставлені задачі і досягти мети, а саме сприяння та участь громадськості у формуванні та реалізації державної політики та громадського контролю за діяльністю Національного агентства. Сповнений патріотичним почуттям, докладу максимум своїх зусиль та здібностей, для плідної та суттєвої роботи цієї структури.
Наша організація має наміри отримати членство у складі Громадської Ради при Національному агентстві з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, з метою налагодження взаємодії громадськості з вищезазначеним органом, сприяння громадськості у реалізації державної політики щодо виявлення та припинення корупційних правопорушень, а також участі у заходах спрямованих на профілактику корупції у всіх сферах суспільного життя.
Невід’ємним елементом існування правової системи однозначно є спроможність функціонування системи державних органів у відповідності до національного законодавства та найкращих європейських практик. Виявлення, розшук та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів є особливим механізмом забезпечення належного захисту прав та свобод людей, а також бізнесу. Досвід правозахисної та адвокатської діяльності, розуміння умов, проблем, процесів завдяки і всупереч яким функціонує система державних органів дає мотивацію долучитися до здійснення громадського контролю у Громадській раді з метою посилення інституційної спроможності АРМА.
Маючи чітке розуміння корупційних ризиків та маючи досвід боротьби з корупційними проявами маю намір імплементувати ці знання та навички в Громадській раді.
З початку заснування організації я її директором та кожноденно маю зустрічі із бізнесом т власниками майна та активів, які постраждали від незаконних дій.
Наша організація протягом тривалого часу вивчає та систематизує усі випадки, з якими до нас звертаються постраждалі від дій зловмисників по заволодінню власністю та незаконною діяльністю/бездіяльністю відповідних державних органів. На основі аналізу попереднього досвіду, юристами ГО «Бізнес-Варта» та бізнес-омбудсменами було розроблено низку дієвих пропозицій щодо змін до законодавства України.
Окрім того, на підтримку нашої діяльності по захисту власності в Україні та для створення сприятливих умов для розвитку інституту власності та бізнесу в Україні, у Верховній раді України було створено міжфракційне об’єднання «Бізнес-Варта».
У своїй діяльності ГО «Бізнес-Варта» зіткнулися із діяльністю АРМА, значним прогалинами в роботі АРМА та законодавстві, що регулює діяльність АРМА та дії щодо управління активами та власністю, а особливо щодо власності, яка є речовим доказом у кримінальних провадженнях.
Ми чітко розуміємо яку роль та вагу має АРМА щодо власності та активів, які фігурують у кримінальних провадженнях, часто спостерігаю, як недобросовісні особи намагаються чинити тиск на АРМА та впливати на прийняття рішень АРМА щодо активів та власності. Бачу наскільки невідомою для громадськості, суспільства та власників майна і активів є робота АРМА та часто таку діяльність називають непрозорою.
З огляду на вищевказане я чітко усвідомлюємо всю необхідність своєї участі, як представника ГО «Бізнес-Варта» у Громадській раді при АРМА, зважаючи на значний досвід у захисті власності та активів від протиправних посягань та заволодінь, задля налагодження комунікації АРМА із громадськістю, власниками активів та майна, напрацювання змін та доповнень до законодавства, яке регулює діяльність у сфері управління майном та активами, що є предметом кримінальних проваджень, напрацювань змін до законодавства про АРМА, забезпечення ефективності комунікації та прозорості роботи органу.
Враховуючи вищевикладене та мій досвід у сфері захисту власності та активів, досвід у законотворчій діяльності, а також досвід практичної роботи у виявленні корупційних зв’язків посадовців державних органів, судів та правоохоронних органів, вважаю моя участь у Громадські раді при АРМА принесе позитивний, динамічний результат в роботу Громадської ради при АРМА та роботу АРМА загалом.
При позитивному результаті та рішенні щодо включення моєї кандидатури до складу Громадської ради при АРМА готова відразу приступити до виконання всіх визначених Законом функцій члена Громадської ради при АРМА.
Будучи за фахом політологом, а за другою освітою юристом-міжнародником, з 2015 року почала опікуватися питанням легалізації іноземних добровольців. Щороку спектр проблем, з якими стикаються громадяни інших країн, які захищали/захищають Україну на Сході, розширюється.
У 2017 році громадськість обурило цинічне розбазарювання коштів ветеранських організацій. Я не змогла спостерігати за перебігом цих подій осторонь, тому взяла активну участь у проведенні аудиту по витрачанню коштів державного бюджету на підтримку/фінансування ветеранських громадських організацій. Тож вважаю, що мій досвід у проведенні моніторингу діяльності ветеранських організацій буде корисний під час роботи Громадської ради при Національному агентстві України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.На поточному етапі розвитку держави бачимо критичне протиборство суспільства, держави та корумпованих квазі-еліт, які завдають надзвичайно великої шкоди в ході своєї злочинної діяльності для України. Більшість державних органів не мають достатньо сил та засобів, аби без громадської підтримки ефективно вистояти супроти злочинних груп. Наші громадські організації суттєво допомагають медійному висвітленню проблематики, а також уникнути ризиків втечі від відповідальності з боку злочинців в корумпованих судах України.
Агентство з розшуку матеріальних активів є однією з важливих ланок в системі боротьби з корупцією в державі. Маючи досвід роботи в РГК НАБУ та розуміючи проблеми нинішньої стану діяльності АРМА, я сприятиму підвищенню прозорості роботи агентства, а також зростання ефективності в цілому. Це буде непросто, але маючи за спиною багаторічний досвід політичних конфліктів, військових дій та організації громадянських кампаній, я переконаний, що зумію добитися значних результатів.
Тож вважаю, що мій досвід буде корисний під час роботи Громадської ради при Національному агентстві України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Для того щоб усунути цей недолік, на різних етапах підготовки антикорупційної програми мають залучатися представники громадськості, експерти, які володіють знаннями про внутрішнє (організаційно-управлінські процеси в органі, спрямовані на забезпечення реалізації органом законодавчо закріплених функцій та завдань) і зовнішнє (наприклад, законодавчі чи інші нормативно-правові акти, окрім актів, прийнятих безпосередньо органом, природні явища тощо, які впливають на здійснення органом повноважень, тоді як такий орган не має прямого впливу на ці чинники) середовище органу та мають досвід роботи у сфері його діяльності.
Так, маючи значний досвід, необхідні професійні навики, високі моральні цінності, вважаю, що маю всі необхідні якості для того щоб стати членом Громадської ради при Національному агентстві України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
А я дуже хочу жити в нормальній державі і не хочу нікуди звідси їхати.
Для того мені довелось пройти багато і мабуть ще доведеться. В АРМА я бачу той інститут, який дійсно може допомогти реформувати українське суспільство.
Маю великий досвід роботи в консультативно-дорадчих органах, в роботі громадського сектору і т.д. Тому сподіваюсь, що зможу допомогти АРМА в його місії.
Являюсь членом ВГО «СГОУ «Народна Рада», основною метою якої являється консолідація зусиль громадських організацій для підвищення активності громади у політичному, економічному, державотворчому та громадському житті, формування середнього класу за участю творчої, освітньої, наукової, управлінської, медичної інтелігенції, представників малого і середнього бізнесу – як основи громадянського суспільства.
У складі ВГО «СГОУ «Народна Рада» діє 25 комітетів, зокрема Комітет по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю, Комітет захисту навколишнього природного середовища, Комітет «Народна люстрація», Комітет у справах захисту прав споживачів та інші.
З моменту утворення перебуваю на посаді Голови комітету у справах захисту прав споживачів ВО «СГОУ «Народна Рада» та співпрацюю з представниками організації по всій Україні (департаменти комітетів організації працюють в усіх обласних центрах), що дає змогу отримувати інформацію про реальну ситуацію у всіх куточках країни. Ми неодноразово виявляли факти порушення податкового законодавства представниками виконавчої влади, порушення антикорупційного законодавства чиновниками.
Перебуваючи на керівних посадах та співпрацюючи з громадськими організаціями неодноразово приймав участь в роботі експертних груп, колегій, був членом громадських рад.
Громадські ради – це дієвий механізм співпраці громадськості з діючими органами влади, що дає можливість залучати громадян, членів громадських організацій, до державотворення та формування громадянського суспільства, здійснювати контроль за діяльністю органів виконавчої влади, протидіяти формуванню корупційних механізмів.Я перший привернув увагу представників НАТО на корупцію у Державному концерну «Укроборонпром», організувавши захід на якому співробітникам альянсу був представлений ряд доповідей про зловживання в Укроборонпромі. https://ukranews.com/news/460333-protyv--rukovodstva-ukroboronproma-nuzhno-otkryvat-ugolovnye-dela--ehksperty.
Зараз проходить становлення АРМА. Від ефективної діяльності якого залежить наповненість Державного бюджету України. На мою думку цей орган виконавчої влади на даному етапі потребує прискіпливого громадського контролю. Вважаю, що мій досвід у боротьбі з корупцією, та розуміння механізму роботи дорадчих структур при органах влади, буде корисний Громадській ради та посилить її спроможність.
Громадський контроль за витрачанням коштів Державного бюджету України, головним розпорядником яких є Національне агентство, якісна експертиза проектів нормативно-правових актів Національного агентства, участь у засіданнях міжвідомчої комісії з питань реалізації активів та конкурсної комісії на заміщення вакантних посад державних службовців у Національному агентстві – ось головні завдання громадської ради, які я зможу реалізувати, використовуючи набутий досвід та фахові знання.
Робота у Громадській раді – це шанс надати допомогу з вирішення кадрових й інших проблем, що притаманні антикорупційним органам України на сьогоднішній день, можливість залучення провідних фахівців у галузі права та досвідчених працівників антикорупційних організацій для допомоги в роботі Агенції, зменшення рівня корупції, подальшого реформування та наближення України до європейських стандартів.
Вважаю, що у роботі Громадської ради знадобиться мій досвід, набутий мною як члена ГО «Всеукраїнська ліга правників проти корупції». Я була співвиконавцем проектів організації, готувала проекти листів, скарг до правоохоронних органів, пропозиції щодо удосконалення окремих норм КК України, КПК України, інших законів.