На відміну від більшості офісів з розшуку та управління активами, болгарська Комісія з питань протидії корупції та конфіскації незаконно набутого майна наділена повноваженнями щодо превентивних антикорупційних заходів, перевірки декларацій про майно осіб, які займають вищі державні посади, та виявлення конфлікту інтересів.
Комісія діє відповідно до Закону “Про правоохоронні органи”, відтак, може здійснювати оперативні заходи, а вже за фактом виявлення правопорушень відкриває провадження та направляє матеріали до прокуратури.
В Україні антикорупційна інфраструктура представлена низкою окремих відомств, кожне з яких відповідає за окремий напрямок боротьби з корупцією. В цій архітектурі АРМА є сервісним цивільним органом, який надає аналітичну допомогу правоохоронним органам у сфері розшуку активів та забезпечує збереження арештованого майна за рішенням суду. Водночас АРМА не є учасником кримінального й судового процесу та не впливає на рішення про передачу в управління активів. Відтак, порівняно з аналогічними установами закордоном Агентство суттєво обмежене у своїх повноваженнях.
Федеральний орган вилучення та конфіскації у складі Прокуратури Бельгії (OCSC) – бельгійський аналог АРМА, який завдяки широкому функціоналу активно взаємодіє зі слідчими та прокурорами.
Бельгійський офіс також має депозитний портфель у банку, на якому зберігаються арештовані грошові кошти з нарахованими на них відсотками. Разом з тим, до банку можуть передаватися не лише грошові кошти, але й інші цінні активи, наприклад діаманти, прикраси, дорогоцінні метали тощо.
У свою чергу, законодавство про АРМА передбачає можливість управління лише грошовими коштами та банківськими металами, однак практика передачі Агентству дорогоцінних металів поки що відсутня. Наразі депозитний портфель АРМА складається виключно з арештованих коштів та коштів, одержаних від продажу арештованого майна на електронних торгах. Ці активи розміщуються у державному банку у гривні , євро та доларах США.